۱۳۹۳ اسفند ۱۰, یکشنبه

آقای مجاهد اعتراضات صنفی معلمان هیچ ربطی به شما نوکران صدام ندارد!با دخالت بیجا بهانه را برای تخطئه اعتراضات به افراطی ها ندهید!

معلمان ایران ضمن استمداد مطالبات صنفی خود از حاکیت،از شما نوکران صدام حسین بیزار هستند.لطفا با دخالت بیجا در مسائل داخلی ایران بهانه را به دست افراطی ها برای سرکوب و تختطئه اعتراضات صنفی معلمان شریف ایران فراهم نکنید.این اعتراض تنها یک اعتراض صنفی بخاطر دستمزدها بود که در همه کشورهای دنیا رایج است و هیچ مساله سیاسی در آن مطرح نشده بود،تمام اعتراضات داخلی ایران نیز به مردم و حکومت ربط دارد و به یک مشت پناهنده سیاسی مفلوک آواره بین لیبرتی و آلبانی که تمام عمر به صدام خوش خدمتی کرده اند هیچ ارتباطی ندارد.
دخالت شما نوکران صدام تنها زمینه را برای تیتر زدن حسین شریعتمداری و مرتبط ساختن یک اعتراض صنفی به منافقین فراهم می کند.
وقتی تو میگویی وطن من خاک بر سر می کنم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ویدئوی منتخب ماه

کمک منافقین به توپخانه صدام در زمان جنگ تحمیلی