دلواپسین داخلی دلواپسینی هستند که سالها که ایران در تحریم و انزوا قرار داشت و اقتصاد ایران از تحریم ها فلج می شد سکوت اختیار کردند و اکنون با بر قراری ارتباط ایران و آمریکا دلواپس نبود تحریم ها هستند!
دلواپسین خارجی دلواپسینی هستند که که در همان سالها در انتظار حمله دشمن به خاک وطن بودند تا جایگزین ولی فقیه بشوند!
دلواپسین داخلی همان هایی هستند که سالها نگران به قدرت رسیدن جریان فتنه بودند و دلواپسین خارجی نیز افرادی هستند که بیشتر از در قدرت ماندن دلواپسین داخلی نگران قدرت گرفتن خاتمی و موسوی و ... بودند!
دلواپسین داخلی افرادی هستند که برای آنها اتم از نان شب مردم واجب تر است و دلواپسین خارجی همان هایی هستند که یادآوری دوران آیت الله خمینی از لغو شدن تحریم ها و بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم پر اهمیت تر است! و اجساد 5000 مجاهد کشته شده در زندان های ایران در برابر "50 هزار سرباز ایرانی کشته شده در جبهه ها و دها هزار ایرانی کشته شده زیر بمباران صدام با همکاری و همدستی هموندان و خود اعادم شده ها" از بهبود وضعیت زندگی هفتاد میلیون ایرانی زنده مهم تر است!
دلواپسین داخلی همان افرادی هستند که ظریف را هنگام مذاکره با آمریکا مورد حملات گسترده قرار می دادند و دلواپسین خارجی نیز دلواپس بودند که ظریف باعث بهبود روابط ایران و آمریکا و در نتیجه از بین رفتن احتمال حمله نظامی و تحریم ها نشود!
دلواپسین داخلی همان هایی هستند که سعی در القای فرهنگ مرگ و دوری از دنیا را دارند و دلواپسین خارجی همان هایی هستند که سعی در القای این موضوع دارند که تا اینها نروند و خود انها نیاییند هیچ چیز درست نمی شود!
دلواپسین داخلی همان گروهی هستند که ظریف را بخاطر داشتن صفحه فیسبوک توبیخ و مورد انتقاد قرار دادند دلواپسین خارجی نیز همان گروهی هستند که وزیر خارجه یک کشور را بخاطر داشتن صفحه فیسبوک به باد تمسخر گرفته اند.دلواپسین خارجی همان افرادی بودند که وقتی دلواپسین داخلی دچار دلواپسینی شدند بجای پرداختن به آن مشغول جعل خبر اظهارات خاتمی شدند.
چه شباهت و چه اتحاد مقدسی است بین دلواپسین داخلی و دلواپسین خارجی!
دلواپسین خارجی دلواپسینی هستند که که در همان سالها در انتظار حمله دشمن به خاک وطن بودند تا جایگزین ولی فقیه بشوند!
دلواپسین داخلی همان هایی هستند که سالها نگران به قدرت رسیدن جریان فتنه بودند و دلواپسین خارجی نیز افرادی هستند که بیشتر از در قدرت ماندن دلواپسین داخلی نگران قدرت گرفتن خاتمی و موسوی و ... بودند!
دلواپسین داخلی افرادی هستند که برای آنها اتم از نان شب مردم واجب تر است و دلواپسین خارجی همان هایی هستند که یادآوری دوران آیت الله خمینی از لغو شدن تحریم ها و بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم پر اهمیت تر است! و اجساد 5000 مجاهد کشته شده در زندان های ایران در برابر "50 هزار سرباز ایرانی کشته شده در جبهه ها و دها هزار ایرانی کشته شده زیر بمباران صدام با همکاری و همدستی هموندان و خود اعادم شده ها" از بهبود وضعیت زندگی هفتاد میلیون ایرانی زنده مهم تر است!
دلواپسین داخلی همان افرادی هستند که ظریف را هنگام مذاکره با آمریکا مورد حملات گسترده قرار می دادند و دلواپسین خارجی نیز دلواپس بودند که ظریف باعث بهبود روابط ایران و آمریکا و در نتیجه از بین رفتن احتمال حمله نظامی و تحریم ها نشود!
دلواپسین داخلی همان هایی هستند که سعی در القای فرهنگ مرگ و دوری از دنیا را دارند و دلواپسین خارجی همان هایی هستند که سعی در القای این موضوع دارند که تا اینها نروند و خود انها نیاییند هیچ چیز درست نمی شود!
دلواپسین داخلی همان گروهی هستند که ظریف را بخاطر داشتن صفحه فیسبوک توبیخ و مورد انتقاد قرار دادند دلواپسین خارجی نیز همان گروهی هستند که وزیر خارجه یک کشور را بخاطر داشتن صفحه فیسبوک به باد تمسخر گرفته اند.دلواپسین خارجی همان افرادی بودند که وقتی دلواپسین داخلی دچار دلواپسینی شدند بجای پرداختن به آن مشغول جعل خبر اظهارات خاتمی شدند.
چه شباهت و چه اتحاد مقدسی است بین دلواپسین داخلی و دلواپسین خارجی!

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر