این نامه سرگشاده در اعتراض به وضع موجود بالاترین توسط یکی از کاربران سایت نوشته شده و توسط کاربران دیگر نیز بندهایی به آن اضافه شده است و به امضای کاربران زیر رسیده است:
-----------------------
-----------------------
یک - دکمه منفی ابزاری برای سانسور مخالفین : عده ای از کاربران یا یک کاربر با دهها اکانت که در استخدام یک سازمان تروریستی است در زیر لینک های منتقدین این سازمان اختلال ایجاد می کند و کامنت نا مربوط و تکراری می گذارد این لینک یک نمونه از این لینکهاست که مورد حمله این کاربر قرار گرفته است.
تهدید این کاربر در فیسبوک در جواب در خواست ایجاد مزاحمت نکردن در بالاترین
ترجمه فینگلیش :تازه کجایش را دیدی چند روز دیگه با بیست تا IP و اکانت دیگه ثبت می کنم هرکدوم از لینکهایت بیست تا منفی بخوره صبر کن مزدور
از مدیران سایت تقاضا می شود با ناکارمد کردن دگمه منفی باعث جلوگیری از سانسور عقاید مختلف بشوند.
دو-اکانت دو تن از کاربران منتقد به این سازمان در بالاترین بسته شده است
اکانت قبلی من که بنا به دلایل نا معلوم بسته شده است و هیچ جوابی مدیران سایت تاکنون نداده اند.
اکانت سایت رجویسم که بخاطر افشاگری بر علیه این گروهک افشاگری می نمود:
پنج : سیستم اتوماتیک بالاترین یک سیستم ناکارامد برای
سرکوب منتقدین:بارها دیده شده که اعضای یک گروه خاص که در بالا از آنها نام برده
شده بای بیست تا سی اکانت بطور دسته جمعی به یک لینک منتقد حمله ببرند و با ارسال
گزارش دسته جمعی باعث حذف لینک مربوطه بشوند در حالی که لینک هیچ مغایرتی با
قوانین کاربری بالاترین ندارد و سیستم اتوماتیک بالاترین به سیستم برای حذف لینک
ها و تعلیق کابران متتقد یک گروه خاص شده است و بارها شده که کاربری بدون خطا
بخاطر انتقاد از یک گروه تعلیق یا حتی حذف شود.
-------------------
امضا کنندگان:
irblogger ramtinlike
تهدید این کاربر در فیسبوک در جواب در خواست ایجاد مزاحمت نکردن در بالاترین
ترجمه فینگلیش :تازه کجایش را دیدی چند روز دیگه با بیست تا IP و اکانت دیگه ثبت می کنم هرکدوم از لینکهایت بیست تا منفی بخوره صبر کن مزدور
از مدیران سایت تقاضا می شود با ناکارمد کردن دگمه منفی باعث جلوگیری از سانسور عقاید مختلف بشوند.
دو-اکانت دو تن از کاربران منتقد به این سازمان در بالاترین بسته شده است
اکانت قبلی من که بنا به دلایل نا معلوم بسته شده است و هیچ جوابی مدیران سایت تاکنون نداده اند.
سه-عده ای از کاربران بنا به سلیقه شخصی در موضوع داغ دستکاری می کنند و لینک هایی که در مورد آن موضوع داغ ثبت شده و بر خلاف نظر آنان است را حذف می نمایند.در این لینک نیز فردی که در بالا از وی نام برده شد یکی از کاربران سایت را بخاطر ثبت لینکی که بر خلاف نظرش در مورد موضوع داغ بود تهدید و ایراد اتهام کرده است است بدون اینکه سایت واکنشی نشان دهد.
از مدیران سایت تقاضا می شود که برای جلوگیری از هرج و مرج و اعمال سلیقه شخصی در موضوع داغ تنها بالایارن قادر به حذف لینک از موضوع داغ و دیدن افرادی که لینک را به موضوع داغ اضافه کرده اند باشد.
چهار-کاربر فوق در قسمت نظرات مشغول اذیت کردن و ایراد اتهام به کاربران دیگر است و سایت هیچ واکنشی نسبت به این شخص از خود نشان نمی دهد.نمونه هایی در اینجا ایجاد اینجا اینجا و ....
اگر این رویه ادامه یابد که عده ای منتقدین سازمان خود را تهدید کنند سایت محتوی قسمت نظرات سایت بالاترین از بین می رود از مدیران سایت تقاضا می شود برای جلوگیری از این نوع غلدری ها با این کاربران برخورد جدی نمایند.
-------------------
امضا کنندگان:
irblogger ramtinlike






هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر